דרעי ולפיד ביחסים ידידותיים הדוקים ביותר ונתניהו נלחץ

    כל מה שעומד מאחורי המשבר האחרון הוא לא משהו פרסונלי בין נתניהו לכץ אלא משהו אחר לגמרי
    אסתי פלד 7 Comment on דרעי ולפיד ביחסים ידידותיים הדוקים ביותר ונתניהו נלחץ

    ליצמן שמוביל במגזר החרדי את ההתנגדות המוחלטת ללפיד, חבר לבנט • נתניהו חולל משבר להראות לציבור החרדי שהוא מגן על השבת • "נתניהו מסכם שבוע מביש התגובה האחרונה שלו הוציאה אותו גרוע מאוד" • בש"ס מכחישים בנחרצות

    דרעי ולפיד צילום: יצחק הררי, פלאש 90
    כל מה שעומד מאחורי המשבר האחרון הוא לא משהו פרסונלי בין נתניהו לכץ אלא משהו אחר לגמרי
    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את המהדורה המרכזית הערב עם אבי מימרן פתחו העיתונאים אטילה שומפלבי ואריאל כהנא ששוחחו על משבר הרכבת האחרון שהגיע לפתחו של בג"צ.

    שומפלבי אמר כי לדעתו "נתניהו מסכם שבוע מביש. התגובה האחרונה שלו הוציאה אותו גרוע מאוד". גם אריאל כהנא אמר כי "תגובתו של נתניהו לפסיקת בג"צ הייתה מוזרה. כאילו שהוא הודיע שיש פה שמש וכוכבים". מימרן מצידו פירשן את הדברים ואמר כי "רה"מ יצא בסדר עם החרדים, מבחינתם הוא עשה הכל, עכשיו זה כבר בג"צ".

    ואז הטיל שומפלבי את הפצצה: לדבריו, כל מה שעומד מאחורי המשבר האחרון הוא לא משהו פרסונלי בין נתניהו לכץ אלא משהו אחר לגמרי. לדבריו בין אריה דרעי ליאיר לפיד נרקמת חברות וידידות אמתית. הראשון שהתקשר לדרעי אחרי פרסום החקירה נגדו היה יאיר לפיד. לפיד שותק בנושא השבת לא בכדי, גם דרעי שותק. ועכשיו קל יותר להבין למה נתניהו יצר את המשבר הזה.

    אריאל כהנא הזכיר כי מאידך, ליצמן שמוביל במגזר החרדי את ההתנגדות המוחלטת ללפיד, חבר לבנט. אבל כנראה שדרעי מסתדר טוב יותר עם לפיד מאשר עם נפתלי בנט.

    נתניהו צריך את החרדים וכשהוא רואה את הקירבה של לפיד ודרעי הוא חולל משבר להראות לציבור החרדי שהוא ברגע האחרון מגן על השבת. סיכם אטילה.

    בכירים בש״ס הכחישו הערב מכל וכל את הדיווח על ברית כביכול בין יו״ר ש״ס השר אריה דרעי ליו״ר יש עתיד יאיר לפיד.

    ״לשר דרעי אין שום יחסים עם יאיר לפיד. השניים לא קיימו שיחה בארבע עיניים כבר שנים, אולם השר דרעי לא מחרים אף אחד, גם לא את לפיד ולא יטיל ווטו על כניסתו לממשלה אם יקבל את כל ההסכמים הקואליציוניים. לכן, הדיווח על ברית הנו שקרי ומופרך לחלוטין״.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אם החברות נכונה, כבר לימדונו חז"ל לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו. ודי לחכימא ….

    2. 4

      אסור להאמין ללפיד מצד אחד הוא רוצה להיות ראש הממשלה, אבל מצד שני הוא כל כך שונא את החרדים שזה לא הולך לו. רק לאחרונה פורסם לאחר שהוא ביקר בכותל ועשה הפרשת חלה, הוא דיבר והסית נגד החרדים ועולם התורה, בימים האחרונים אחרי חילולי השבת ברכבת בגוש דן, ואחרי השבת שבה בסוף לא היו עבודות, חברי יש עתיד עצמם עלו לתקשורת ודיברו נגד שמירת השבת ובעד חילולה ושצריך להשלים את העבודות בשבת. ולגבי הדיבורים עם אריה דרעי והתמונה שבכתבה למעלה, אז קודם כל ידוע שאריה דרעי מדבר עם כל אחד, וגם תמונות כאלה ודיבורים של יאיר לפיד עם אריה דרעי היו בקדנציה הקודמת ואפילו דיבורים יפים כאלה מצידו של לפיד היו גם בקדנציה הקודמת אבל חשוב לזכור שלפיד בדיבורים הוא תמיד היה לטובתינו והוא אפילו אמר בקדנציה הקודמת שהוא אוהב מאוד את החרדים, אבל במעשים הוא היה תמיד נגדינו ביד גסה. אל תאמינו לו, הוא אומר את כל המילים היפות האלה כדי שנתמוך בו לראשות הממשלה, אבל כשהוא יוכל הוא יבעט בנו ויגייס את כולם וישלול את זכיותינו כמו שהוא רצה לעשות במע"ם אפס, והוא כמובן לא יפספס הזדמנו לייבא לפה המון גויים בגיורים אזרחיים המוניים וכו'. אל תאמינו לו!

    3. 3

      פתי מאמין, עזבו אתכם שטויות אף פעם אפיקורס לא יהיה חבר של חרדים

    4. 2

      מי ששונא חרדים זה ביבי לפיד פשוט ליצן לדעתי הוא עדיף לנו על ביבי

    5. 1

      אריה מחזיקים לך אצבעות